The communicative language of productos

Authors

  • Marcela Rodríguez Castiblanco Estudiante

DOI:

https://doi.org/10.31908/grafias.v0i12.1557

Keywords:

Design, users, analogies, product comnunication, obcjectual lenguage

Abstract

In this writing we develop a theme focusing on the relationship of users with objects in their everyday environment, addressing comprehensively analyzing where we take into account cultural, social, economic and others.

Author Biography

  • Marcela Rodríguez Castiblanco, Estudiante

    Estudiante de VI Semestre del Programa de Diseño Industrial

References

ZAMBRANO LOZANO, EDWARD. 2004. Introducción al diseño industrial. Segunda edición. Bogotá: Editorial La Silueta.

MONDRAGÓN, Salvador. 2002. Santander España 5-7 junio de 2002, http://www.gestandoideas.com.ar/apuntes/semiotica.pdf Consultado en Octubre de 2008.

FERNÁNDEZ, Justo. (s.f) Foro de consultas – archivo http://culturitalia.uibk.ac.at/hispanoteca/Foro-preguntas/ARCHIVO-Foro/Analog%C3%ADaan%C3%A1logo-anal%C3%B3gico.htm. Consultado en Octubre de 2008.

Downloads

Published

2020-05-22

Issue

Section

Artículos